Bol.com Impact Dag 2018
Op vrijdag 5 oktober waren een paar van onze Bikkels aanwezig bij de Impact Dag van Bol.com in Utrecht. Onze Bikkels konden vooraf twee van de volgende vier workshops kiezen verkopen bij bol.com, Sales/CRM, SEA & SEO en Affiliate Marketing & Social Media. Dit alles om hun eigen onderneming een boost te geven zodat zij nog meer successen kunnen behalen dan ze nu al doen. Wij als Bart de Graaff Foundation vonden het een hele geslaagde dag en bol.com zei hier het volgende over:
Bol.com vindt dat onze mensen het grootste verschil maken, op het werk én nadat de laptop is afgesloten. Hoewel we ons natuurlijk 365 dagen per jaar inzetten voor de wereld om ons heen, is de bol.com Impact Dag onze meest zichtbare actie. Dit jaar vond voor de tweede keer deze bijzondere dag plaats. Honderden bol.com- collega’s kwamen in actie, en begeleidden meer dan 2.000 mensen bij activiteiten in Utrecht en Antwerpen. Van het verzorgen van workshops voor Bikkels tot het voorlezen van boeken aan kinderen met een taalachterstand. Zowel de Bart de Graaff Foundation als bol.com zijn supporter van ondernemerschap! Dat maakt de samenwerking voor bol.com een logische match om Bikkels volop te stimuleren!
Iris van der Harst
Indirect Procurement Manager
Tot volgend jaar!
Gerelateerd nieuws
Ronald Boef plaatst zich voor WK golf 2025, in Canada!
Blinde topgolfer en Bikkel Ronald Boef heeft in de week van 8 juli het Canadees Open gewonnen en is hierdoor…
lees meerOnbeperkt aan de Slag helpt onze Bikkels!
Onbeperkt Aan De Slag heeft na 20 jaar het operationele gedeelte van ons overgenomen. Het was tijd voor een frisse…
lees meer