Interview met Hertz; sponsor in hart en nieren

Interview met Hertz; sponsor in hart en nieren

Hertz Benelux is sinds 2011 partner van de Bart de Graaff Foundation. Algemeen Directeur, Henk van den Helder, toont zijn betrokkenheid bij de Foundation vanuit zijn hart en met veel enthousiasme. Dat zorgt voor een fijne samenwerking met mooie resultaten en acties!

Toeval
“Na de Nissans van vorig jaar, hebben we begin november de sleutels van twee nieuwe Peugeot 308 Station overhandigd aan de Bart de Graaff Foundation. Onze samenwerkingspartner, Road Advertising, heeft op vrijwillige basis de auto gestickerd en in dit nieuwe ontwerp staat Bart er ook weer mooi op. We zijn nu al enkele jaren betrokken bij de Foundation en vinden het nog steeds heel leuk. Het is allemaal begonnen door toeval. Door een brand in een parkeergarage is de auto van een Bikkel afgebrand. Wij hebben als tijdelijke oplossing een van onze auto’s aangeboden. Al snel veranderde “tijdelijk” in “voor zo lang het nodig is”. Na de inzet van auto’s ten behoeve van individuele ondersteuning, bestaat de samenwerking met Hertz nu al enkele jaren uit sponsoring van twee voertuigen voor de Foundation.”

Samenwerking
“We zijn trots op deze samenwerking. De Bart de Graaff Foundation is een fantastische stichting. Jonge en talentvolle ondernemers met een beperking krijgen de mogelijkheden hun zakelijke droom na te jagen en dat is geweldig. Ik heb veel respect voor deze jonge Bikkels, die enorm veel doorzettingsvermogen tonen, maar ook voor de organisatie. Er is een enorme motivatie om mensen die wat extra steun nodig hebben te helpen. Dat is heel mooi om te zien en verdient hulp. Als wij kunnen bijdragen door het verbeteren van de mobiliteit, doen we dat graag. Daarnaast vind ik het belangrijk dat wij, als grote en gezonde multinational, iets terugdoen voor de maatschappij.”

Winnen!
“Het is niet zo gek dat we hebben gekozen voor de Bart de Graaff Foundation. Wij vinden het leuk om buiten de kaders te denken, net als Bart deed. Zo zijn we ook tot ons nieuwste idee gekomen. Een spectaculaire actie met een spectaculaire auto, een Porsche 911, waarbij je een weekend rijden in deze geweldige auto kunt winnen. De keuze voor een Porsche 911 is niet toevallig, aangezien Bart zelf ook een Porsche 911 had. In deze actie bundelen we de krachten van Bart de Graaff Foundation en Hertz. Zo zie je maar, een samenwerking kan veel mooie vormen hebben!”

Doe mee!
Wil je kans maken op een geweldig weekend rijden
in een Porsche? Vanaf begin 2017 maak jij kans
door mee te doen aan deze actie. Houd onze website
en social media in de gaten en zie hoe je kunt
winnen. Dit laat je toch niet aan je
neus voorbij rijden?!

Illustratie Bart met Porsche

 Volg ons
Website: www.bartfoundation.nl
Twitter: @bartfoundation
Facebook: /bartdegraafffoundation

 

interview-met-henk-van-den-helder-hertz

Gerelateerd nieuws

JZHMH met onze Bikkels Amy en Yvette

Vanavond 16 mei om 21:45 uur is er weer de speciale aflevering van JZHMH over de Bikkels van de Bart…

lees meer

Barts Media Run 21 mei

De allereerste Barts Media Run over het Mediapark is al snel. Op 21 mei om 12 uur starten we met…

lees meer